Skip to content

En digital pärm. Många fördelar.

Erbjud era kunder vår digitala pärm och skapa en bättre kundupplevelse. Utan extra arbete och inga krav på digitala förkunskaper. Smarta lösningar som gör jobbet, medan ni fortsätter att fokusera på det ni är bäst på.

Ta ert nästa steg med oss.

Den digitala Whenever-pärmen

Vår digitala pärm erbjuder era kunder en plats för säker förvaring av privata uppgifter, dokument och begravningsönskemål. Dessutom kan användaren välja en eller flera anhöriga som kontaktperson som pärmen delas med, helt automatiskt, men först vid dödsfall. På så sätt säkerställs att pärmen hamnar i rätta händer den dagen det behövs.

Genom att erbjuda vår digitala pärm får era kunder:

Allt samlat

Allt samlat

Bättre överblick och kontroll på privata uppgifter,
viktiga dokument och begravningsönskemål. Enkla
översikter och lättanvända funktioner.

Extra trygghet

Extra trygghet

Möjlighet att välja en eller flera kontaktpersoner som automatiskt får tillgång till pärmen vid dödsfall, vilket säkerställer att pärmen inte försvinner. På så vis blir det svåra lite lättare.

Säker förvaring

Säker förvaring

All data är krypterad och förvaras säkert på servrar i Sverige. Ingen obehörig kan se eller läsa innehållet i pärmen innan dödsfall. Inloggning i tjänsten sker med BankID.

Mer än bara en digital pärm

Vår digitala pärm innehåller även smarta lösningar som ger er fler kontaktytor med potentiella kunder genom automatiska systeminteraktioner och användardata som kan användas till riktade marknadsföringsinsatser. När ni erbjuder den digitala pärmen, gör ni det under ert eget varumärke och grafiska profil. Därmed synliggör ni er verksamhet redan innan era tjänster normalt efterfrågas och ger er ett försprång i kundresan.

Genom att använda vår digitala pärm får er verksamhet:

Fler affärsmöjligheter

Fler affärsmöjligheter

Genom smarta automatiska systeminteraktioner och tillgång till användardata skapas förutsättningar att möta era kunder i en tidigare fas och ge er försprång i kundresan.

Ökad kundnytta

Ökad kundnytta

Erbjud era kunder en digital och modern produkt som bidrar till ökad livskvalitet i vardagen, både idag och på sikt.

Digitalt närvaro

Starkare erbjudande

Vår digitala pärm är enkel att implementera och allt som krävs är att ni har en hemsida. Enkelt och smidigt.

Så här fungerar vår digitala pärm för kunden

Video-promo

Modernisera ert produktutbud och nå ut till fler kunder

Ert varumärke, ert erbjudande

Ni paketerar och marknadsför den digitala pärmen helt under ert eget varumärke och erbjuder den som en del av ert produktutbud. Alla översikter och funktioner speglar er grafiska profil. Era kunder skapar konto och loggar in i tjänsten via er hemsida. En helhetsupplevelse för era kunder.

Fokus på samarbete

Vi strävar efter att bygga långsiktiga partnerskap och skapa positiva kundupplevelser. Partner- och kundinsikter är de två viktigaste faktorerna som avgör vår utveckling, innovation och leverans.

Begravningsönskemål
Begravnings-
önskemål
Lägg till lösenord
Lägg till
lösenord
Lägg till bankuppgifter
Lägg till
bankuppgifter
ladda upp dokument
Ladda upp
dokument
Lägg till övrigt
Lägg till
övrig uppgift
skapa-samboavtal
Skapa
samboavtal

Vill ni veta mer?

Vill ni erbjuda era kunder en egen digital pärm?

Vi vill gärna ingå partnerskap med er. Enkelt och utan betydande förpliktelser. 

Vi berättar gärna mer.

Kontakta oss på
sales@whenever.se
för mer information

Vårt team

Sales Director & Partner 073 202 18 55 johan@whenever.se

Johan Bengtsson

Sales Director & Partner
073 202 18 55
johan@whenever.se
Managing Director & Partner 073 153 54 27 antoina@whenever.se

Antonia de Baey

Managing Director & Partner
073 153 54 27
antoina@whenever.se
Founder & Partner

Henrik Piehl

Founder & Partner


Kontakta oss gärna sales@whenever.se

Om oss

Whenever är en ny och växande leverantör till Sveriges begravningsbyråer som grundades 2016. Vi vill förenkla människors vardag idag och på sikt genom att erbjuda en självklar plats att förvara viktiga uppgifter man samlar på sig genom livet. Enkelt, säkert och tryggt. 

Idag finns flertalet tjänster där man kan spara viktiga uppgifter och dokument. De flesta av oss använder redan flera av dessa parallellt, vilket är bra. Men vad händer då med alla viktiga uppgifter den dagen man dör? 

Whenever har som affärsidé att erbjuda en digital pärm för säker förvaring av privata uppgifter, dokument och begravningsönskemål. Genom att välja en eller flera anhöriga som kontaktperson delas även pärmen helt automatiskt, men först vid dödsfall. På så sätt säkerställs att pärmen hamnar i rätta händer den dagen det behövs och gör det svåra lite lättare för anhöriga.

Om-whenever

Kontakta oss