Skip to content

Erbjud era kunder den digitala Whenever-pärmen

Whenever erbjuder en tjänst i form av en digital livspärm, i syfte att förenkla människors vardag idag och på sikt. En självklar plats, där man får kontroll på allt viktigt och som inte riskerar försvinna i molnet eller i pappershögar. 

Tjänsten erbjuder även kunden en unik möjlighet att registrera en eller flera anhöriga som kontaktperson och därigenom säkerställa att alla viktiga uppgifter hamnar i rätta händer den dagen man inte längre finns i livet. 

Genom vår så kallade white label-lösning paketerar ni tjänsten under ert eget varumärke och erbjuder den som en del av ert produktutbud.

Ta hand om era kunder och ge dem trygghet. Livet igenom.

Vill ni erbjuda era kunder den digitala livspärmen?

Varför ska er verksamhet använda tjänsten?

Digitalt närvaro

Digital närvaro

I takt med att kunderna söker sig alltmer digitalt, desto viktigare blir det att ha en god digital profil. Den digitala livspärmen är en förtroendeskapande, enkel, estetisk och efterfrågad tjänst, samtidigt som lösningen är ännu en möjlighet att visa hur er verksamhet skiljer sig från konkurrenterna på ett positivt sätt.

Ökad kundnytta

Ökad kundnytta

Era kunder får kontroll på allt viktigt på en plats, samtidigt som de kan säkerställa att all information hamnar i rätta händer den dagen man inte längre finns i livet. En trygghet livet ut och en omtanke för framtiden.

Fler affärsmöjligheter

Fler affärsmöjligheter

Med tillgängligt dataverktyg kan er verksamhet genomföra riktade marknadsföringsinsatser och ta en med aktiv roll i direktkontakten med användaren av tjänsten och dennes anhöriga. På så sätt skapas förutsättningar att möta kunden i en tidigare fas innan verksamhetens tjänster efterfrågas.

Varför ska era kunder använda tjänsten?

Allt samlat

Allt samlat

Med tjänsten får era kunder ordning på allt viktigt, samlat på en plats. Genom att logga in med BankID via mobilen eller datorn kan era kunder enkelt sortera sina viktiga dokument och samla allt från lösenord, bankuppgifter och andra viktiga uppgifter.

En kärlekshandling

En kärlekshandling

Genom att erbjuda tjänsten har era kunder en unik möjlighet att registrera en eller flera anhöriga som kontaktperson och därigenom säkerställa att alla viktiga uppgifter hamnar i rätta händer den dagen man inte längre finns i livet. En trygghet livet ut och en omtanke för framtiden.

Tryggt och säkert

Tryggt och säkert

Höga krav på säkerhet är central i all hantering av din information. Den digitala livspärmen är kopplat till användarens personnummer, man loggar in på tjänsten med BankID och all data krypteras unikt för användaren enligt högsta industristandard samt lagras säkert på servrar i Sverige.

Video-promo

Den Digitala Livspärmen

Skapa en anpassad livspärm för era kunder

Den digitala Whenever-pärmen kan förpackas och marknadsföras helt under ert eget varumärke, en så kallad White Label-lösning. Inloggningssidor och dashboards förses med er egen logga och anpassas till er grafiska profil.

Enkelt för kunden att samla innehåll

I fördefinierade flikar kan användaren enkelt spara begravningsönskemål, sortera sina viktiga dokument efter behov samt samla allt från lösenord, bankuppgifter och övriga uppgifter.

Begravningsönskemål
Begravnings-
önskemål
Lägg till lösenord
Lägg till
lösenord
Lägg till bankuppgifter
Lägg till
bankuppgifter
ladda upp dokument
Ladda upp
dokument
Lägg till övrigt
Lägg till
övrig uppgift
skapa-samboavtal
Skapa
samboavtal

Vill ni veta mer om livspärmen eller prova funktionerna?

Vill ni erbjuda era kunder den digitala Whenever-pärmen?

Vi vill gärna ingå partnerskap med er. Så här kan vi samarbeta utifrån vad er verksamhet vill uppnå. 

  1. Paketera tjänsten under eget varumärke och erbjud era kunder tjänsten kostnadsfritt. En uppstartskostnad och en avgift per användare debiteras er verksamhet. En trygg investering utan betydande förpliktelser.
  2. Paketera tjänsten under eget varumärke och erbjud era kunder tjänsten mot en årsavgift 299kr. En uppstartskostnad debiteras er verksamhet och en andel av årsavgiften tillfaller er i provision.
  3. Erbjud era kunder tjänsten paketerat under Whenevers eget varumärke och få en kick-back på årsavgiften 299kr.

Vi bistår er med marknadsmaterial. 

Vill ni veta mer?

Kontakta oss på
sales@whenever.se
för mer information

Vårt team

Sales Director & Partner 073 202 18 55 johan@whenever.se Från mina tidigare erfarenheter inom hotellsektorn har jag alltid arbetat med att förenkla vardagen för människor. Det Whenever har utvecklat och erbjuder är inte bara värden som skapas här och nu, utan en produkt som både skapar värden idag och på sikt. Jag är glad över att få fortsätta arbeta med sådant som betyder mycket för människor.

Johan Bengtsson

Sales Director & Partner
073 202 18 55
johan@whenever.se

Från mina tidigare erfarenheter inom hotellsektorn har jag alltid arbetat med att förenkla vardagen för människor. Det Whenever har utvecklat och erbjuder är inte bara värden som skapas här och nu, utan en produkt som både skapar värden idag och på sikt. Jag är glad över att få fortsätta arbeta med sådant som betyder mycket för människor.

Managing Director & Partner 073 153 54 27 antoina@whenever.se I spåren av min fars bortgång blev vi som familj överväldigade av det administrativa arbete som följde. Många frågor lämnades obesvarade, vilket gjorde hela sorgeprocessen än mer svår. Det är en situation många av oss känner igen och som många fler kommer finna sig i. Det känns verkligen fantastisk att genom mitt arbete få erbjuda en tjänst som kan underlätta för andra.

Antonia de Baey

Managing Director & Partner
073 153 54 27
antoina@whenever.se

I spåren av min fars bortgång blev vi som familj överväldigade av det administrativa arbete som följde. Många frågor lämnades obesvarade, vilket gjorde hela sorgeprocessen än mer svår. Det är en situation många av oss känner igen och som många fler kommer finna sig i. Det känns verkligen fantastisk att genom mitt arbete få erbjuda en tjänst som kan underlätta för andra.

Founder & Partner I min familj har vi alltid talat om döden som något naturligt och inget man ska vara rädd för, utan istället njuta av de dagar man har tillsammans. Men trots det är det en stor sorg när någon närstående går bort. Det kändes därför viktigt att starta en tjänst som kan stötta anhöriga. Genom att spara alla viktiga uppgifter i den digitala Whenever-pärmen ger man sina nära och kära den finaste kärlekshandlingen när det behövs som allra mest.

Henrik Piehl

Founder & Partner


I min familj har vi alltid talat om döden som något naturligt och inget man ska vara rädd för, utan istället njuta av de dagar man har tillsammans. Men trots det är det en stor sorg när någon närstående går bort. Det kändes därför viktigt att starta en tjänst som kan stötta anhöriga. Genom att spara alla viktiga uppgifter i den digitala Whenever-pärmen ger man sina nära och kära den finaste kärlekshandlingen när det behövs som allra mest.

Kontakta oss gärna sales@whenever.se

Vår idé

Vi vill förenkla människors vardag idag och på sikt genom att erbjuda en självklar plats att förvara alla viktiga uppgifter man samlar på sig under livet. Enkelt, säkert och tryggt. En självklar plats, där man får kontroll på allt viktigt på en plats och som inte riskerar försvinna i molnet eller i pappershögar.

Idag finns flertalet tjänster, där man kan spara viktig post, dokument och andra uppgifter. De flesta av oss använder redan flera utav dessa parallellt, vilket är bra. Men vad händer med alla viktiga uppgifter den dagen det oförutsägbara sker och man inte längre finns i livet?

Whenever har utvecklat en unik funktion, där man som användare av tjänsten kan registrera en eller flera anhöriga som kontaktperson och därigenom säkerställa att alla viktiga uppgifter hamnar i rätta händer den dagen du inte längre finns i livet. En kärlekshandling när det behövs som allra mest.

Ingen annan än användaren själv kan se eller läsa innehållet i den digitala Whenever-pärmen förrän dagen man inte längre finns i livet. Allt som behövs är att välja en eller flera anhöriga som kontaktperson. All identifiering sker via BankID. Resten sköter vi.

APN05768

Kontakta oss