Skip to content

En digital tjänst. Många fördelar.

Whenever är en växande leverantör till begravningsbyråer i Sverige. Vi erbjuder en digital tjänst som hjälper er att hitta fler kunder, möta fler inom kundens närmaste krets och stärker kundupplevelsen för fler i familjen både Före, Under och Efter ett dödsfall.

Vår lösning är enkel och kräver inga stora investeringar.

För era kunder

Vår digitala tjänst erbjuder era kunder säker digital förvaring av privata uppgifter, dokument och önskemål för framtiden. Syftet är att hjälpa era kunder hantera deras uppgifter på ett säkert sätt idag, för att sedan säkerställa att dem skickas till förvalda kontaktpersoner den dagen man inte längre finns i livet. Med hjälp av vår digitala tjänst kan ni skapa mervärde för kunden och stärka upplevelsen för fler i familjen både Före, Under och Efter.

Genom att erbjuda vår digitala tjänst får era kunder:

Bättre överblick och kontroll

Bättre överblick och kontroll

Enkla översikter och lättanvända funktioner hjälper kunden att hantera och bevara allt viktigt idag och planera för framtiden, allt på en samlad plats.

Ökad trygghet

Ökad trygghet

Möjlighet att registrera kontaktpersoner som automatiskt får tillgång till allt viktigt vid dödsfallet. Något som minskar risken att lämna anhöriga med frågetecken.

Säker förvaring

Säker förvaring

All data är krypterad, bevakas och förvaras säkert på servrar i Sverige. Ingen obehörig kan se eller läsa av uppgifter, med undantag för registrerade kontaktpersoner, men först när dödsfallet registrerats hos Skatteverket.

För er verksamhet

Vår digitala tjänst bidrar till att ni hittar fler kunder och möter fler inom kundens närmaste krets innan era tjänster normalt efterfrågas med hjälp av systeminteraktioner och smarta funktioner. När ni erbjuder vår digitala tjänst gör ni det under er egen varumärkesprofil. Översikter och funktioner anpassas med er logotyp, bilder, färger och typsnitt med fler valmöjligheter. På så sätt marknadsförs ni i alla kontaktytor som ger er ett försprång i kundresan och skapar en bättre kundupplevelse.

Genom att integrera vår digitala tjänst i ert produktutbud får er verksamhet möjlighet att:

Möta fler kunder

Möta fler kunder

Hjälper er att hitta fler kunder, möta fler i familjen i en tidigare fas, och därigenom synliggöra begravningsbyrån redan innan tjänsterna normalt efterfrågas med möjlighet att bygga långsiktiga kundrelationer.

Stärka kundupplevelsen

Stärka kundupplevelsen

Naturliga kontaktytor med hjälp av automatiska systeminteraktioner och smarta funktioner skapar förutsägbarhet, vilket bidrar till ökad trygghet för fler i familjen både Före, Under och Efter ett dödsfall.

Utvecklas positivt

Utvecklas positivt

Oavsett om ni är digitala eller analoga, har behov av att hitta fler kunder eller inte, erbjuder vår digitala tjänst ett stort mervärde och en bättre upplevelse för alla era kunder. Den är enkel att integrera och allt som krävs är att ni har en hemsida.

Våra partners

Så här fungerar vår digitala tjänst för kunden

Video-promo

Modernisera ert produktutbud

Vår tjänst, ert erbjudande

Vi tillhandahåller lösningen medan ni marknadsför den helt under er egen varumärkesprofil. Översikter och funktioner anpassas med er logotyp, färger, typsnitt, med fler anpassningsbara möjligheter såsom val av call-to-actions funktioner, ikoner och textinnehåll. Ni namnger tjänsten och era kunder skapar konto och loggar in via er hemsida.

Fokus på utveckling

Vi strävar efter att bygga långsiktiga partnerskap och driva utvecklingsarbetet av vår digitala tjänst framåt med hjälp av insikter från er. På så sätt kommer vi att fortsätta förbättra upplevelsen för era kunder och även begravningsbyrån.

Företag
Begravnings-
önskemål
lagg-till-losenord-300x300
Lägg till
lösenord
lagg-till-bankuppgifter-300x300
Lägg till
bankuppgifter
ladda-upp-dokument-300x300
Ladda upp
dokument
lägg-till-övrigt-300x300
Lägg till
övrig uppgift
skapa-samboavtal-300x300
Skapa
samboavtal

Vill ni veta mer?

Vi vill gärna ingå
partnerskap mer er

Att ingå partnerskap med oss är enkelt och smidigt, kräver inget extra arbete eller betydande investeringar. Oavsett om ni är digitala eller analoga, liten eller stor aktör finns förutsättningar att inleda samarbete med oss.

Vi berättar gärna mer.

Kontakta oss på
sales@whenever.se
för mer information

Vårt team

Sälj och utbildning 073 202 18 55 sales@whenever.se

Johan Bengtsson

Sälj och utbildning
073 202 18 55
sales@whenever.se
Produktutveckling och support 073 153 54 27 antonia@whenever.se

Antonia de Baey

Produktutveckling och support
073 153 54 27
antonia@whenever.se
Grundare

Henrik Piehl

Grundare


Kontakta oss gärna sales@whenever.se

Om oss

Vi har en stark övertygelse om att alla människor har behov av säker digital förvaring av privata uppgifter, dokument och önskemål för framtiden. De flesta instämmer i denna övertygelse – livet är ju trots allt händelserikt och oförutsägbart. Därför är det aldrig för tidigt att börja sammanställa viktiga uppgifter och planera för framtiden, vilket underlättar både den egna vardagen och ger fler i familjen ökad trygghet både Före, Under och Efter ett dödsfall.

Utifrån det här behovet och möjligheten har vi tagit fram vår digitala tjänst. Här finns stora möjligheter att med hjälp av tekniken hjälpa människor att hantera deras uppgifter på ett säkert sätt idag, och säkerställa att dem skickas till förvalda kontaktpersoner när man inte längre är i livet.

Whenever grundades 2016 och är idag en växande leverantör till begravningsbyråer där vi samarbetar med flera aktörer och fortsätter vår fantastiska resa med stor optimism och framtidstro. Vår vision är att stödja begravningsbyråer i den digitala transformeringen och verka för att verksamheten utvecklas positivt, genom bättre kundupplevelser och fler affärsmöjligheter.

APN05770

Kontakta oss